آرایشی و زیباییچشم و ابرو مژهسبک زندگیمراقبت پوستمراقبت و بهداشت

یک کرم دور چشم خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

هرچه سن ما بیشتر میشود میزان کلاژنی که پوست میسازد کمتر میشود که باعث کم شدن طراوت و شادابی پوست میشود. چروک های ریز و درشتی بر روی صورت پدید می آید. این یک اتفاق طبیعی برای پوست است. اما میتوان این روند را که برای بسیاری ناراحت کنندس را کند کرد. استفاده از کرم دور چشم میتواند چین و چروک اطراف چشم را کمتر کند و به مرور شادابی و طراوت را به پوست برگرداند اما باید این را هم در نظر داشت که کرم دور چشمی که میزنید چه ویژگی هایی دارد. به همین دلیل در این مقاله سعی داریم به شما ویژگی های یک کرم دور چشم خوب را با شما در میان بگذاریم.

کرم دور چشم چیست؟

کرم دور چشم یک محصول تخصصی مراقبت دور چشم است که از چروک ، خشکی ، شل شدن و تیره شدن پوست اطراف چشم جلوگیری میکند و اگر اخیرا اطراف چشمتان چروک های ریز پدید آمده به برطرف کردن آنها کمک میکند.

چرا باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

پوست اطراف چشم ، ظریف تر و نازک تر از نواحی دیگر است . پوست اطراف چشم شما در طول روز ممکن است بارها و بارها موقع خندیدن ، ناراحتی و عصبانیت چروک میشود و باز میشود. به همین دلیل پوست اطراف چشم زودتر چروک میشود و باعث میشود چشم ها خسته و بی حال به نظر برسند. استفاده از کرم دور چشم ، باعث افزایش کلاژن سازی پوست اطراف چشم میشود و همچنین از بروز چین و چروک جلوگیری و میکند و روند پیری پوست را کند میکند.

مهم ترین ویژگی های کرم دور چشم خوب

وقتی برای خرید کرم دور چشم اقدام میکنید قطعا با تعداد زیادی کرم از برندهای مختلف رو به رو میشوید و انتخاب بین آنها برایتان سخت میشود ولی اول از همه باید بدانید مهم ترین ویژگی یک کرم دور چشم خوب چیست؟

کاهش چین و چروک دور چشم

اگرچه میتوان کرم دور چشم را یک محصول برای پیشگیری از چین و چروک دانست اما این کرم ها خاصیت درمانی هم دارند و چین و چروک اطارف چشم را برطرف میکنند.

جوان سازی و ترمیم پوست اطراف چشم

یک کرم دور چشم خوب باید بتواند با ترکیباتی که دارد پوست دور چشم را سفت ، ترمیم و جوانسازی کند تا ظاهر صورت زیباتر و شاداب تر به نظر برسد.

روشن کردن زیر چشم

اغلب افراد با افزایش سن ، علاوه بر چین و چروک دچار تیرگی پوست زیر چشم میشود. یک کرم دور چشم باید خاصیت روشن کنندگی داشته باشد.

کاهش پف زیر چشم

بسیاری افراد پف دور چشم دارند و این پف باعث ریز شدن چشم و خواب آلود به نظر رسیدن چشم میشود. یک کرم دور چشم خوب باید بتواند پف زیر چشم را کاهش دهد.

آبرسانی دور چشم

برای داشتن پوست شاداب باید آبرسانی پوست را جدی گرفت. البته که پوست دور چشم هم از این قاعده مستثنی نیست. یک کرم دور چشم باید پوست اطراف چشم را آبرسانی کند. با آبرسانی چین و چروک ها هم به خودی خود کمتر میشود.

رساندن مواد مغذی به پوست اطراف چشم

پوست دور چشم برای جوان ماندن به ویتامین ها ، آنتی اکسیدان و مواد مغذی احتیاج دارد. یک کرم دور چشم باید مواد مغذی را به پوست برساند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا